اعلام نفرات برتر مسابقات جودو قهرمانی

نفرات برتر مسابقات جودو قهرمانی مردان کشور جام شهید هاشمی نژاد در شهرستان بهشهر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نفرات برتر سه وزن نخست مسابقات جودو قهرمانی مردان کشور جام شهید هاشمی نژاد در رده سنی بزرگسالان مشخص شدند.

رقابت جودوکاران در ۳ وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، منهای ۶۶ کیلوگرم و منهای ۷۳ کیلوگرم برگزار شد که در این دیدار جودوکاران لرستانی در دو وزن صاحب نشان طلا شدند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، ناصر ناصری پور جودوکار لرستانی باپیروزی برابر علی قلی پور ازخراسان رضوی قهرمان شد و محمد شیخ الاسلامی از تیم بهشهر و حسین صدارت از تیم توابع تهران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، قاسم نوری زاده از لرستان در دیدار نهایی با پیروزی برابر محمود عباس نژاد از تیم سیستان و بلوچستان به مقام نخست دست یافت و علی محمدی بریمانلو از خراسان شمالی و فرشاد صفری از ایلام در رده سوم مشترک این وزن ایستادند.

همچنین مقام قهرمانی وزن منهای ۷۳ کیلوگرم را مهدی فتحی پور جودوکار تیم فارس با شکست حیدر زحمتکش از تهران کسب کرد و سومی مشترک این وزن نیز به میلاد احمدی ازالبرز و مهرداد زمانی از تیم توابع تهران تعلق گرفت.

۳۰۷ جودوکار در قالب ۳۳ تیم از استان‌های کشور تا روزاول دی ماه در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر با هم رقابت خواهند کرد.

برترین‌های هر وزن این مسابقات به اردوی آماده سازی تیم ملی جودوبزرگسالان دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/آ

نفرات برتر سه وزن نخست مسابقات جودو قهرمانی مردان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار