حریرچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحت پوشش قرار دادن دارو‌های گران قیمت با کاهش حمایت از دارو‌های او تی سی/ افزوده شدن ۲۴ هزار تخت به تخت‌های بیمارستانی

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در راستای حمایت بیشتر از دارو‌های گرانقیمت دارو‌های او تی سی از فهرست بیمه خارج می‌شوند.

تحت پوشش قرار دادن دارو‌های گران قیمت با کاهش حمایت از دارو‌های او تی سی/ افزوده شدن ۲۴ هزار تخت به تخت‌های بیمارستانیایرج حریر‌چی سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس مصوبه جلسه شورای عالی بیمه حمایت از داروهای او تی سی کاهش پیدا می‌کند و دیگر این نوع داروها تحت پوشش سازمان‌های بیمه گر قرار نمی‌گیرند.

وی بیان کرد: مصوبه شورای عالی بیمه در راستای حمایت از بیماران صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن داروهای گر‌انقمیت این بیماران است که با انجام این مصوبه دیگر داروهای جنر‌یک معمولی مانند استامینوفن از پوشش سازمان های بیمه گر خارج می‌شود.

حریر‌چی با بیان اینکه داروهایی مانند استامینوفن و سرماخوردگی کودکان استثنا بوده و جزو مصوبه شورای عالی بیمه قرار نمی‌گیرد، عنوان کرد: بیمه سلامت بر اساس آزمون وسع به صورت کاملا رایگان در اختیار مردم کشورمان قرار دارد و تمام زلزله‌زدگان کرمانشاه و حتی کرمان کارهای درمانی‌شان کاملا به طور رایگان انجام می‌شود و مردم این مناطق نگران هزینه‌های درمانی خود و خانواده‌هایشان نباشند.

 ارزآوری صنعت گردشگری در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد: گردشگری سلامت امروزه در صنعت گردشگری برای کشور ار‌زآوری خوبی را به همراه دارد و ایران رقابت شدیدی با کشورهای منطقه از جمله ترکیه در این زمینه دارد.

وی یاد آور شد: در طرح تحول نظام سلامت، 24 هزار تخت بیمارستانی به مراکز درمانی سراسر کشور اضافه شده است که این در نوبه خود طی چند سال گذشته کم نظیر بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
سلام چراداروی پیرفنیدون ب ای فیبروز ریوی تحت پوششبیمه نیست