برگزاری جشنواره تئاتر معلولان زاگرس

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: جشنواره تئاتر زاگرس به منظور شناسایی استعداد و توانمندی هنری معلولان در کرمانشاه برگزار می شود.

برگزاری جشنواره تئاتر معلولان  زاگرسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  امید قادری مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان زاگرس با هدف شناسایی توانمندیها و استعدادهای معلولان ذهنی و جسمی-حرکتی برگزار می شود.

 وی با بیان مطلب فوق افزود: اجرای این جشنواره در راستای برنامه های اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به منظور کمک به معلولان و توجه به استعداد های آنان همچنین توانمندسازی و ایجاد زمینه حضور این عزیزان در اجتماع است.

قادری با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم نگاه جامعه را به معلولان با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری تغییر دهیم، بیان کرد: معلولان می توانند در جامعه حضور داشته و توانایی های خود را شکوفا کنند امروزه با استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا معلولان می توانند همچون سایرین در اکثر حوزه ها خصوصا هنر فعالیت کنند.

قادری گفت: پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان زاگرس با تلاش و زحمات دست اندرکاران انجمن نمایش کرمانشاه یکم دیماه لغایت چهارم همین ماه اجرا می شود که برای برگزاری آن ۷ کمیته از جمله کمیته هایی مانند انتشارات، فنی و تخصصی، مستندسازی، اجرایی، داوری، تبلیغات و اطلاع رسانی  پیگیر برگزاری جشنواره ای در شان استان کرمانشاه هستند.

وی در ادامه افزود: در این جشنواره گروههای تئاتر از پنج استان کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان و ایلام حضور دارند.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار