کاهش ۱۵ درصد تصادفات جاده‌ای در فارس

مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: با تلاش راهداران فارس امسال شاهد کاهش ۱۵ درصد تصادفات جاده‌ای استان بوده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به مناسبت هفته حمل و نقل مراسمی با حضور راهداران رانندگان و مسئولان استان در سالن همایش‌های جهاد دانشگاهی شیراز برگزار شد.

سیاه پور مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به نقش راهداران در کاهش تصادفات گفت: با تلاش راهداران فارس امسال شاهد کاهش ۱۵ درصد تصادفات جاده‌ای استان بوده ایم.

وی افزود: راهداران فارس در یک سال گذشته اقدام به بهسازی ۷۰ درصدی نقاط حادثه خیز، خط کشی جاده‌ها و روشنایی ۸۰ درصدی تونل‌ها کرده اند.

سیاه پور با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته ۸۰ درصد محور‌های پرترافیک تحت پوشش کنترل سرعت قرار گرفته است، اظهار داشت: با ایمن سازی جاده‌ها، نصب دوربین‌ها و نصب علائم، عملکرد خوبی در حذف نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات داشته ایم، اما همچنان آمار تصادفات در فارس بالاست.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری فارس گفت:۲۳۰ شرکت حمل و نقلی با ۶۰ هزار راننده در فارس کار جابجایی مسافر و کالا را انجام می‌دهند.

رحیمی معاون عمرانی استانداری فارس هم گفت: ساخت آزاد راه، تبدیل راه‌های اصلی به بزرگ راه و تبدیل راه‌های فرعی به اصلی از جمله اقداماتی است که در چند سال اخیر در فارس انجام شده است.
انتهای پیام/ر

مراسم هفته حمل و نقل در شیراز برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار