عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه؛

انتظار داریم از نظر مصالح ساختمانی برای بازسازی منازل کمک شود

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، خواستار استمهال وام‌ها در کل استان علاوه بر نقاط زلزله زده و همچنین کمک در تامین مصالح بازسازی این نقاط توسط دولت شد.

انتظار داریم از نظر مصالح ساختمانی برای بازسازی منازل کمک شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   احمد صفری عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، امروز پنجشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان سرپلذهاب که با حضور وزیر دفاع در این شهرستان برگزار شد، ضمن تشکر از نیروهای مسلح به خاطر حضور در نقاط زلزله استان کرمانشاه، خطاب به وزیر دفاع گفت: الان شما به عنوان نماینده دولت در اینجا حضور دارید و ما از شما انتظار داریم از نظر مصالح ساختمانی برای بازسازی منازل در نقاط زلزله زده استان کرمانشاه کمک شود تا با کمترین هزینه و با ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و کمک های بلاعوض بتوان سرپناهی برای آنها ایجاد کرد، نه اینکه تنها به تسهیلاتی که در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد اکتفا کنیم.

وی افزود: ما همچنین انتظار داریم که استمهال وام ها، شامل همه استان شود، چرا که کل استان از هر نظر در زلزله اخیر آسیب دیده است  آسیب با مجموعه اقتصادی در نقاط زلزله زده نیز بر اقتصاد و کل بازار استان اثر دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مجمع نمایندگان استان در کنار مردم بوده و هستند و مصوبات خوبی را در مجلس شورای اسلامی داشته ایم.

وی تصریح کرد: هر آنچه انجام شده است، وظیفه ما بوده و این مردم آسیب دیده نیز چون خانواده خود ما بوده اند.

صفری با بیان اینکه استاندار کرمانشاه از ابتدای زلزله تاکنون خالصانه و صادقانه در صحنه حضور داشته است، گفت: انتظار داریم تا زمانی که اینها به زندگی عادی خود برگردند، تنها نمانند و از نظر روحی و روانی مسئولین در کنار آنها باشند.

انتهای پیام/ز


کل استان  در زلزله اخیر آسیب دیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار