نبود زمین مناسب، مشکل گلفی ها در همدان

رئیس هیات گلف استان همدان گفت: یکى از مشکلات هیات گلف همدان کمبود زمین است و در تلاش هستیم  مجموعه گلف و مینى‌گلف احداث کنیم.

مشکل گلفی ها درهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛علی‌اصغر سالوند، رئیس هیات گلف استان همدان افزود:با اضافه شدن یک زمین گلف به استان می‌توان ورزشکاران بیشتری را در این رشته جذب کرد، اظهار کرد: یکى از مشکلات هیات گلف کمبود زمین است و تلاش‌هاى زیادى براى احداث زمین‌هاى گلف انجام شده است.

وی به وجود 50 زمین گلف و مینى‌گلف در ایران اشاره کرد اظهار داشت: زمین تخصصی گلف در مجموعه ملت همدان با مساحت یک‌هزار و 500 متر زیربنا درهمدان وجود دارد که یکی از زمین‌های بی‌‌نظیر گلف در کشور است و نخستین زمین مینی‌گلف استاندارد 18 حفره‌ای همدان محسوب می‌شود.

رئیس هیات گلف استان همدان بیان داشت: ورزشکاران همدانی در رشته‌های مینی‌گلف و وودبال صاحب جایگاه هستند و در مسابقات کشوری صاحب مدال‌های ارزشمندی هستند.

سالوند در ادامه توضیح داد: بازی گلف در محیط چمنی، خاکی و حتی برف وجود دارد اما نبود مکانات، شرایط بازی در زمستان را سخت می‌کندو تاکید کرد در مرکز استان فقط در چمن مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور امکان بازی گلف فراهم است.

وی  با بیان اینکه برخلاف تفکر مردم گلف جزو ارزان‌ترین رشته‌های ورزشی است، خاطرنشان کرد: ابتدا برای مدتی از علاقه‌مندان به گلف هزینه‌ای نمی‌گیریم و حتی وسایل و امکانات بازی را رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

رئیس هیات گلف استان همدان در پایان برگزاری برنامه‌های همگام با محیط زیست در راستای ورزش سبز را از برنامه‌های این هیات دانست و گفت: کلاس‌های آموزشی مینی‌گلف، وودبال و بهکاپ در فضاهای ورزشی و سرپوشیده مدارس و دانشگاه‌ها در فصل زمستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /غ

گلف،  ورزشی مهیج و ارزان برای علاقمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.