رد رشوه ماموران وظیفه شناس تربت حیدریه

دو مامور وظیفه شناس کلانتری ۱۲ شهر تربت حیدریه دست رد به رشوه دویست میلیون ریالی زوج قاچاقچی زدند.

مامور وظیفه شناس دست رد به رشوه ۲۰۰ میلیون ریالی زدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ سید مهدی تقوی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی مواد افیونی توسط زوج جوان با یک دستگاه سواری پراید از تربت حیدریه به خواف مأموران دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۲ شهر تربت حیدریه وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران کلانتری شهرک ولیعصر تربت حیدریه پس از ساعتی کنترل نامحسوس محور فوق سرانجام خودروی مورد نظر را شناسایی و با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

ریس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: در این عملیات ضربتی ضمن دستگیری متهمان در بازرسی از وسایل همراه آن‌ها ۱۴۹ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و مرفین کشف گردید.

سرهنگ سید محمد تقوی گفت:: زوج جوان هنگام انتقال به مقر انتظامی برای آزادی خود مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به مامور وظیفه شناس پلیس به عنوان رشوه پیشنهاد می‌کنند که با صحت عمل این دو مامور وظیفه شناس رشوه پیشنهادی رد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر نیز دو مامور یگان امداد شهرستان سبزوار یک خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر را که تحت تعقیب مقام قضایی بود در حال توزیع مواد مخدر با یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر و در بازرسی از او ۱۱ بسته مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند

سرهنگ تقوی گفت:: متهم هنگام انتقال به مقر انتظامی برای آزادی اش مبلغ ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال وجه نقد به دو پلیس وظیفه شناس به عنوان رشوه پیشنهاد می‌کند.

وی افزود: با صحت عمل این دو مامور وظیفه شناسی رشوه پیشنهادی رد و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام//ز. ج.


پیشنهاد رشوه  قاچاقچیان مواد مخدر به پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۱ دی ۱۳۹۶
درود بر نیروی انتظامی که برای امنیت کشور زحمت میکشند . درود