گشایش نمایشگاه بین المللی صنعت در اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات صنعتی، کارگاهی، ابزار و نظاف صنعتی در اصفهان گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این نمایشگاه تخصصی، 137 تولید کننده از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، سمنان، خراسان رضوی، البرز و آذربایجان غربی و نمایندگان فروش محصولات و خدمات کشور های چین، کره، ترکیه، آلمان و رومانی حضور دارند.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه تخصصی، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه خدمات مهندسی ، ماشین ابزار و ملزومات کارگاهی، تجهیزات صنعتی و کارگاهی و ابزار آلات مانند دستگاه های جوش، برش، لیزر، سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک، لیفتراک و بالابرهای صنعتی،ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی و نظافت صنعتی در چهار سالن نمایشگاهی به مساحت 9 هزار و 300 مترمربع عرضه کردند.

افزوده شدن بخش فعالیت ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی، صنایع و خدمات وابسته کارگاهی ، حضور چشمگیر شرکت هایی در زمینه سامانه های هیدرولیک و پنوماتیک و اختصاص سالن سوم نمایشگاه به صورت ویژه به ماشین آلات و دستگاه های سی. ان. سی خط تولید از مهمترین ویژگی های این دوره از نمایشگاه صنعت اصفهان است.

دوازدهمین نمایشگاه تجهیزات صنعتی، کارگاهی ، ابزار و نظاف صنعتی از ساعت 15 تا 21 تا دوم دی در پل شهرستان محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان دایر است.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح نمایشگاه بین المللی صنعت در اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.