طرح‌ها و ایده‌های نخبگان در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پی گیری می‌شود

مدیر دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: طرح ها، ایده‌ها و مشکلات نخبگان دانشگاه‌های استان در واحد دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت پی گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حامد شهرکی مدیر دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان شب گذشته (۲۹ آذر) در دومین گردهمائی دانشجویان نخبه سیستان و بلوچستان گفت: در این نشست گردهم آمده ایم تا طرح ها، مشکلات و دغدغه‌های شما نخبگان را با جان و دل گوش دهیم.

وی افزود: همچنین در این اجلاس گردهم آمده ایم تا چراغ راه آینده را روشن کنیم و توانایی و ظرفیت شما نخبگان را در رشد و شکوفاهی استان بکار بگیریم.

مدیر دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، آینده استان را در دست توانمند نخبگان دانست، یادآور شد: شما نخبگان هستید که آینده استان و کشور را رقم خواهید زد.

شهرکی با اشاره به اینکه بدانید که وظیفه بسیار سنگین بر دوش شما نخبگان قرار دارد، گفت: واحد دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت، دست تک تک شما نخبگان را به گرمی می‌فشارد و خوشحال خواهیم بود که در برنامه‌ها و اهداف نهاد از علم، تجربه، دانش، بینش و آگاهی شما نخبگان استفاده کنیم و این نشست دانشجوئی زمینه‌ای برای ارتباط بهتر و بیشتر شما نخبگان با واحد دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت باشد.

وی افزود: طرح، ایده‌ها و مشکلات نخبگان دانشگاه‌های استان در واحد دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت پی گیری می‌شود.

انتهای پیام/گ

پیگیری طرح ها و ایده های نخبگان در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار