گرشاسبی: مشکلی درباره پرونده گابریل برای پرسپولیس به وجود نمی‌آید

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی‌ها را پرداخت می‌کنیم تا مشکلی درباره پرونده گابریل برای تیم ما به وجود نیاید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره احتمال کسر 6 امتیاز از پرسپولیس اظهار کرد: خیال همه راحت باشد. همه بدهی‌ها را پرداخت می‌کنیم و مشکلی پیش نمی‌آید.

دستیار برانکو بعد از تسویه حساب از پرسپولیس رفت 

او درباره اینکه آیا بحث مالی تمدید قرارداد برانکو حل شده است یا خیر؟گفت: برانکو بحثش پول نبود. در این میان یکی ، 2 جلسه برگزار شد. یکی از جلسه‌ها مربوط به وضعیت چوک، دستیار برانکو بود که او کارهایش تمام شده و امشب می‌رود. یک جلسه هم باید داشته باشیم که برانکو بیاید و آنالیزی روی کارهایش از زمانی که آمده تاکنون بکند چرا که تاکنون این کار را نکرده است. مشکلاتی هم در پرداختی‌ها و دریافتی‌ها وجود داشت که همه اینها درست می شود.  دستیارش هم امروز تسویه حساب کامل کرد و رفت.

بعید است اثاث باشگاه های استقلال و پرسپولیس را به خیابان  بریزند 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره  پیشنهاد رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی مبنی بر فروش ساختمان 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال برای حل مشکلات مالی فوتبال، تصریح کرد: این ساختمان‌ها به نام 2 باشگاه خریداری شده است. درست است که سند نزدند اما در همان افتتاحیه گفتند که این مشکل حل می‌شود. مشخص است که این 2 مکان متعلق به استقلال و پرسپولیس است. 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال هرجا که هستند، بعید است اثاث‌شان را به خیابان بریزند. 

پول هدایتی به حساب باشگاه واریز شده است 

گرشاسبی درباره اتفاقات رخ داده در برنامه ورزشی و دعوای طاهری و هدایتی، بیان کرد: عوامل برنامه 90 باید در مورد ابهامات سؤال کنند. در باشگاه پرسپولیس اسناد همه چیز شفاف و موجود است. پول اهدایی هدایتی  به حساب‌ باشگاه واریز شده  و اسنادش  هم موجود است.  هر کدام از خبرنگاران وقت کرد به باشگاه بیاید تا ما همه اسناد را در اختیارش بگذاریم و آنها را مرور و ملاحظه کنید. 

او در پایان درباره اینکه آیا با طاهری نشستی برگزار  می‌کند یا نه؟ خاطر نشان کرد:  اگر  طاهری تشخیص بدهد، جلسه‌ای خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار