تسلیت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی درگذشت آیت الله حائری شیرازی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله حائری را تسلیت گفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی بهادر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در پیامی، درگذشت عالم ربانی آیت‌الله حائری شیرازی را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و امت همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم شهیدپرور استان فارس، تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
خاندان مکرم حضرت آیت اله حاج شیخ محی الدین شیرازی
ضایعه تاسف بار رحلت حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی، یاور دیرین رهبر معظم انقلاب و یار قدیمی بنیانگذار جمهوری اسلامی که سال‌ها با مجاهدت در سنگر نمایندگی، ولی فقیه در استان فارس و امامت نماز جمعه را در کارنامه خود داراست و در فراز و نشیب‌های انقلاب با سعه صدر ستون محکمی برای استحکام انقلاب بوده اند را تسلیت عرض می‌نمایم.
برای حوزه‌های علمیه و امت اسلام این فقدان، ثلمه‌ای بزرگ است که به فرموده پیامبر عظم الشان اسلام (ص) «اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلم لا یسد‌ها شیء» جبران ناپذیر است.

در این روز‌ها که مصادف است با روز وحدت حوزه و دانشگاه یاد و خاطره همراهی ایشان با دانشگاه را یادآور می‌شویم و این ضایعه را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری و امت همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم شهیدپرور استان فارس تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز نیز درگذشت مرحوم آیت الله حائری را تسلیت گفته و ضمن آرزوی صبر برای خانواده ایشان، از پروردگار متعال، علو درجات برای آن مرحوم، مسالت دارد.

مراسم ترحیم آن مرحوم، فردا، پنج شنبه، سی ام آذر، ساعت ۹ صبح، مسجد امام حسن عسگری (ص) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها در شهر قم، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز درگذشت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار