سرهنگ جلیلیان:

خرده فروش مواد مخدر در جنوب تهران دستگیر شد

سر کلانتر دهم پلیس تهران بزرگ از دستگیری خرده فروش مواد مخدر در جنوب پایتخت و کشف ۲۵۶ گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر دهم پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی به منظور ایجاد امنیت محله محور، دستگیری و شناسایی خرده فروشان مواد مخدر تحت عنوان طرح رعد ۶ در دستور کار ماموران تخصصی این سر کلانتری قرار گرفت.

وی در توضیح این خبر، بیان داشت: در پی اطلاع از اینکه فردی در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی در منزلش اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می‌کند، تیمی از ماموران انتظامی این کلانتری برای بررسی موضوع و تحقیق در خصوص صحت و سقم خبر به آدرس اعلامی در محدوده خیابان مرتضی گرد، اعزام شد.

این مقام مسئول، بیان داشت: در تحقیقات انجام شده و پایش اطلاعاتی، به دست آمد که خبر صحت داشته و فردی به هویت «ف. خ» در منزلش اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می‌کند و افراد مشکوکی به این محل تردد دارند.

سرهنگ جلیلیان ضمن اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و اخذ دستور قضایی مبنی بر دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهم، ادامه داد: تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۱ به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقدار ۲۵۶ گرم انواع مواد مخدر که به طور بسته بندی شده و آماده فروش بود، کشف کردند.

سرکلانتر دهم افزود: متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به کلانتری منتقل و با بازجویی از وی تحقیقات اولیه تکمیل شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
آخرین اخبار