توزیع مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند؛

توزیع ۸۰ بسته مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند توسط پایگاه رضویه بروجرد

پایگاه رضویه بروجرد امسال در شب یلدا ۸۰ بسته مواد غذایی شامل آجیل، تنقلات، شیرینی و میوه را در بین ۸۰ خانواده نیازمند توزیع می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در پایگاه رضویه بروجرد مدتهاست بانوان باسلیقه و خیرین به همراه دانش‌آموزان آستین همت بالا زده و برای شاد کردن عده‌ای از نیازمندان در شب یلدا قدم پیش گذاشته تا بتوانند هر چند اندک، اما دل چندین خانواده را شاد کنند.

گودرزی، یکی از بانوان خیّر بروجردی در رابطه با فعالیت پایگاه رضویه، گفت: خدا رو شکر می‌کنم که امسال این توفیق نصیب من شده که بتوانم در حد توان به نیازمندان کمک کنم.

وی اضافه کرد: وقتی این مواد را بسته‌بندی می‌کنیم بهترین احساس را داریم که می‌توانیم چندین خانواده دیگر را خوشحال کنیم.

زهرا کشوری، مسئول بسیج حوزه خواهران بروجرد نیز در این رابطه، گفت: هر ساله برای کمک به نیازمندان بسته‌هایی از مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع می‌شود که امسال در شب یلدا ۸۰ بسته مواد غذایی شامل آجیل، تنقلات، شیرینی و میوه در بین ۸۰ خانواده نیازمند توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۳۰ بسته در بین نیازمندان روستایی توزیع می‌شود که در بسته روستائیان گوشت و برنج نیز قرار دارد و ۵۰ بسته در بین نیازمندان شهر توزیع شده است.

کشوری ادامه داد: از یک ماه پیش تلاش برای تهیه و بسته‌بندی صورت گرفته و وقتی برای تهیه مواد غذایی به فروشگاه‌ها مراجعه می‌شد و صاحبان مغازه متوجه این کار خیر می‌شدند خودشان هم تخفیف ویژه‌ای می‌دادند و در واقع در بخشی از این تقسیم مهربانی سهیم می‌شدند.

همچنین، کودکان بروجردی در آستانه فرا رسیدن شب یلدا در مهد‌های کودک به استقبال یلدا رفتند و با لبخند‌هایی شاد، شعر‌های یلدا را با هم خواندند و با این آئین سنتی زیبا بیشتر آشنا شدند.

انتهای پیام/م

۸۰ بسته مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند توسط پایگاه رضویه بروجردتوزیع  می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.