سارق دریچه‌های فاضلاب در دام پلیس

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: مردی که شبانه دریچه مخزن فاضلاب‌ها را در سطح شهرستان سرقت می‌کرد دستگیر شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی مرودشت اظهار کرد: چندی پیش نماینده حقوقی سازمان آب و فاضلاب شهرستان مرودشت با حضور در پلیس آگاهی، با ارائه شکایتی عنوان کرد، دریچه‌های مخزن فاضلاب سطح شهر شبانه سرقت می‌شود و این موضوع مشکلاتی را برای اداره و شهروندان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و وقوع حوادث ناگوار سقوط افراد و وسایل نقلیه به داخل دریچه‌ها به علت نبود محافظ، موضوع به صورت ویژه در دست کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود و در بازدید از محل‌های وقوع جرم با بررسی تصاویر دوربین مداربسته، سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان افزود: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی به ۲۲ فقره سرقت اعتراف و بیان کرد: اموال مسروقه را به فردی به فروش رسانده ام.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و تحقیقات فنی و تخصصی یک نفر مالخر دستگیر و در بازرسی از منزل وی، ۲۰ عدد در دریچه‌های شرکت آب و فاضلاب و ۲ عدد جک ساختمان کشف و ضبط شد.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی، هشدار داد: مجرمان در صورت ارتکاب جرم با شدیدترین برخورد انتظامی و قضائی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ن

سرقت دریچه‌های فاضلاب در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار