جذب پرستار زن و مرد در بیمارستان ها در نسبت مطلوبی قرار دارد

مدیرکل دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری وزارت بهداشت گفت: بین پرسنل مرد و زن تناسب ایجاد شده و در وضعیت فعلی در مقایسه با نسبت جهانی، نسبت مطلوبی در بین پرسنل زن و مرد بیمارستان‌ها ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دادگری مدیرکل دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری وزارت بهداشت بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه همایش پرستاران و دانشجویان پرستاری اردبیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در نظر داریم صلاحیت حرفه‌ای برای مابقی پرستاران نیز صادر شود.

وی در خصوص مشکلات مطرح شده جذب متفاوت بانوان و آقایان به پرستاری ادامه داد: بین پرسنل مرد و زن تناسب ایجاد شده و در وضعیت فعلی در مقایسه با نسبت جهانی، نسبت مطلوبی در بین پرسنل زن و مرد بیمارستان‌ها ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در خصوص تجهیز پاویون‌های پرستاری بیمارستان‌ها نیز اضافه کرد: در دوره قبل معاونت پرستاری برای تجهیز و بهسازی پاویون تمامی بیمارستان‌های کشور مبلغی اختصاص یافت.

دادگری متذکر شد: با این وجود هزینه کرد این اعتبار نیازمند بررسی است تا مطابق هدف طرح پاویون ها به شکل مطلوب بهسازی شده باشند.

وی با بیان اینکه بهینه‌سازی فعالیت پرستاران با رویکرد حرفه‌ای سازی مورد تأکید است، اضافه کرد: ضروری است برای تحقق سیاست‌های وزارت بهداشت خود پرستاران نیز همکاری مطلوب داشته باشند.

انتهای پیام/ب

صحبت های مدیرکل دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در حاشیه همایش پرستاران اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.