پایان هندبال آموزشگاه های دختر در آمل

هندبال آموزشگاه های دختر در آمل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، باز هم در رقابتی هندبالی در بخش بانوان، نام زهره و نسیم جلالیان با اطمینان و قدردانی برده شد.

این بار در میدان آموزشگاه های شهرستان آمل جلالیان هم تمام مهر و علاقه خود به هندبال را صرف کردند تا مسابقاتی با کیفیت و رضایت برگزار شود.

نسیم جلالیان که از بازیکنان شاخص هندبال بانوان استان است، نشان می دهد که در سمت مربی هم توانایی های خوبی دارد که می توان از آن بهترین بهره را برای سال های آتی برد.

او هر دو تیمی که مربیگری اش را بر عهده داشت روی سکوی قهرمانی نشاند و قابلیت خود را به عینه ثابت کرد.

 سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال آموزشگاههای دختر آمل در مقطه متوسطه اول و دوم  به پایان پذیرفت که باید تشکر کرد از کلیه مربیان، داوران و بطور ویژه زهره جلالیان مسؤل انجمن هندبال که زحمات زیادی را برای برگزاری مطلوب این مسابقات متحمل شدند.

در نهایت در متوسطه اول مدارس مقام های شاهد با مربیگری سلیمانی، فرهنگ با مربیگری نسیم جلالیان و زینب کبری با مربیگری کرد اول تا سوم شدند.                                                                                                                                              

در متوسطه دوم هم هنرستان ستایش با مربیگری نسیم جلالیان، نرجس با کیاپور و امام حسن عسکری با فاضلی نیا و جعفرزاده در مکان های اول تا سوم جای گرفتند.

اسامی تیم هنرستان ستایش که قهرمان شدند به شرح زیر است:

سایه عباسی، هدیه حاجی، سوگند باله، زینب بزار نژاد،  فاطمه تقی زاده، فاطمه نظری، مهوش علیزاده، سید محنا موسوی، مائده عمرانی، فاطمه شکری، محدثه ناییجی و دنیا محمود زاده است که امیدواریم از میان آنها بتوان چند چهره جدید و خوب برای هندبال بانوان مازندران پرورش داد که مشروط به ادامه تمرینات و گوش فرادادن به آموزه های خواهران جلالیان است.

انتهای پیام/ م

برگزاری هندبال آموزشگاه های دختر در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.