معاون فرماندار اردکان:

آغاز همکاری میراث فرهنگی و اوقاف در بازسازی موقوفات تاریخی اردکان

معاون فرماندار اردکان گفت : موقوفات تاریخی اردکان با مشارکت اداره میراث فرهنگی، دستی و گردشگری شهرستان مرمت و بازسازی می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   مصطفی پوردهقان معاون فرماندار اردکان با اشاره به این‌که حفظ بناهای تاریخی و اسلامی جزو مسئولیت‌های میراث فرهنگی در این مسیر اداره اوقاف و امور خیریه است گفت: اداره اوقاف و امور خیریه اردکان و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  به توافقات خوبی در زمینه افزایش تعامل و همکاری برای برنامه‌ریزی تعمیر و بازسازی اماکن میراثی موقوفه شهرستان رسیدند.

پوردهقان افزود:  بنابر توافق صورت گرفته، مقرر شد چندین مکان تاریخی که قابلیت استفاده عموم را داشته باشد ازجمله بناهای کاروانسرای عقدا، حمام ملاحسن، حمام سعیدا و طالب اردکان با سرمایه‌گذاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان از محل موقوفات و با مشارکت اداره میراث فرهنگی، دستی و گردشگری شهرستان مورد مرمت و بازسازی قرار گیرد.

جلسه هماهنگی درخصوص موقوفات و اماکن مذهبی و تاریخی و بازسازی و مرمت اماکن موقوفه تاریخی شهرستان به ریاست معاون فرماندار اردکان و با حضور بخشدار عقدا، رؤسای ادارات اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و نماینده شهرداری اردکان در فرمانداری تشکیل شد.

انتهای پیام/ ی

مرمت و بازسازی  بناهای تاریخی  موقوفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.