حسینی: هدایتی و طاهری در دادگاه صحبت کنند

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: حسین هدایتی و علی اکبر طاهری باید در دادگاه صحبت کنند.

حسینی:دادگاهی وجود ندارد که هدایتی و طاهری بروند و در دادگاه صحبت کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس پس از پایان دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم این بازی کارشناسی شود در اینجا از جانب تمام بازیکنان اعلام می‌کنم همه ما به داوری انتقاد داریم، از باشگاه می‌خواهیم هر چه سریعتر به نحوه قضاوت داور اعتراض کند، صحبت من در چند صحنه نیست بلکه این بازی باید به طور کامل توسط کارشناسان بررسی شود متاسفانه هم داور و هم کمک هایش مشکل داشتند و این باید مورد بازبینی واقع شود. از ابتدای بازی مشکل داوری داشتیم و این موضوع باید بررسی شود.

او ادامه داد: از طرف خودم و تمام بازیکنان اعلام می‌کنم گرشاسبی سرپرست باشگاه باید هر چه سریعتر باید به موضوع داوری ورود کند. امیدوارم کمیته داوران هر چه زودتر جوابگوی احساسات هواداران پرسپولیس باشد.

کاپیتان تیم پرسپولیس در ادامه گفت: من چند روز پیش گفته بودم که فریب نخوریم. مردم را فریب دادند، در اینجا اعلام می‌کنم دادگاهی وجود ندارد که هدایتی و طاهری بروند و در دادگاه صحبت کنند.

حسینی در پاسخ به این سوال که چرا نمی‌گویید چه کسانی می‌خواهند مشکلات پرسپولیس زیاد شود، گفت: وقتی استانداری می‌گوید بازی نشود، سازمان لیگ راحت می‌گوید بازی بهتر است از ساعت ۱۶:۰۰ به ۱۴ منتقل شود، داوری را هم که همه امروز دیدند، باز هم از زبان تمام بازیکنان می‌گویم طاهری و هدایتی اگر حرفی دارند دادگاه است و هرچیزی که می‌خواهند مطرح کنند در آنجا اعلام کنند. هدایتی می‌گوید من فلان مبلغ داده‌ام و طاهری می‌گوید نگرفته‌ایم، چنانچه داده اید مدرک رو کنید. متاسفانه مشکلات بیشتر می‌شود. اولین چیزی که از گرشاسبی می‌خواهم این است که به داوری اعتراض کند. البته فکر می‌کنم نتیجه نمی‌دهد. این داور در بازی با پارس جنوبی هم همین بلا‌ها را سر ما آورد. همین کمک داور از سی متری صحنه را می‌بیند، اما داور از ۲ قدمی نمی‌بیند. بازیکن حریف توپ را در آغوش می‌گیرد، اما دستور به ادامه بازی می‌دهد.

انتهای پیام/

اظهارات حسینی پس از بازی با نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار