شهردار بهارستان

فرش قرمز شهرداری بهارستان برای سرمایه گذاران

فراهم آوردن شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذار، عاملی مهم در افزایش اشتغال ، توسعه اقتصادی و بهبود زیرساخت های شهر بهارستان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار بهارستان  با تاکید بر شرایط فعلی اراضی بهارستان و ۲۷۰ هکتار کمربند سبز این شهرگفت: بهارستان به عنوان یک شهر جوان فرصت‌های زیادی در آینده دارد و مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری، فراهم کردن بستر لازم برای جذب سرمایه گذار است که در افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی نقش موثری دارد.

یحیی عیدی بیرانوند با اشاره به اهمیت حضور مردم در فعالیت ها و تصمیم گیری های شهری بیان کرد: پرداخت عوارض یک مطالبه عمومی است وبسیاری از خدمات شهرداری با همین مبالغی که از سوی مردم پرداخته می‌شود ادراه شده و به سرانجام می رسد، فردی که عوارض شهری خود را پرداخت نمی کند، نمی‌تواند از شهرداری مطالبه داشته باشد.

وی بودجه در نظر گرفته شده سال جاری را  ۸۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در ۹ ماه گذشته تنها  ۲۰ درصد بودجه محقق شده است البته ۶۰ درصد درآمد شهرداری از آیتم صدور پروانه تامین می شود که اگر این حوزه رونق نداشته باشد و ساخت و ساز با رکود مواجه شود درآمدها تحقق نمی یابند.

شهردار بهارستان ادامه داد: از مهمترین برنامه هایی که در دستور کار شهرداری بهارستان قرار دارد می توان به ارتقاء سرانه فضای سبز، بهبود  سیستم حمل و نقل شهر ، ساخت  مجموعه‌های ورزشی، اماکنفرهنگی، تفریحی وگردشگری، ساماندهی روشنایی شهر در شب، برون سپاری امور وکاهش هزینه های مدیریت شهری اشاره کرد.

رییس شورای اسلامی شهر بهارستان هم با تاکید بر اینکه بهارستان امروزه به یک شهر خوابگاهی تبدیل شده گفت: این شهر در سال ۶۴ بر اساس مصوبه هیئت دولت به منظور سرریز جمعیت کلان شهر اصفهان وساخت  مسکن ارزان ساخته شد وهمزمان با ایجاد شهرهای جدید باید ادارات خدمات رسان در این شهرها فعال شوند اما با وجود سرمایه های انسانی و پتانسیل بالا، این امرتا کنون در بهارستان محقق نشده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.