کشف و ضبط ۹ هزار قلم محصول مخرب فرهنگی در استان مرکزی/دستگیری کیف قاپ و جاعل چک در اراک

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف و ضبط ۹ هزار قلم محصول مخرب فرهنگی خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۹ هزار قلم محصولات مخرب فرهنگی در طرح عملیاتی پلیس کشف و ضبط شد.

سرهنگ خلجی افزود: روز گذشته در طرح نظارت بر واحد‌های صنفی، ۹ هزار قلم محصولات مخرب فرهنگی در شهرستان‌های اراک دلیجان و فراهان کشف و ضبط شد

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و هنجارشکنی از سوی واحد‌های صنفی، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

سرهنگ شهرام امیریان فرمانده انتظامی شهرستان اراک هم از دستگیری سارق کیف قاپ در عملیات پلیس اراک خبرداد.

سرهنگ امیریان افزود: سارق موتور سواری که چندی پیش، کیف خانمی را در یکی از محله‌های شهرستان اراک را قاپیده و متواری شده بود، روز گذشته در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد

وی اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی از وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم ازکلاهبرداری از مغازه دار اراکی با چک و سفته‌های جعلی و دستگیری کلاهبردار خبرداد.

سرهنگ حسینی افزود: فردی که با جعل چک و سفته، اقدام به خرید میلیونی از یک مغازه دار اراکی نموده و متواری شده بود در تحقیقات کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی از شهروندان خواست از اعتماد بیجا به افراد بدون داشتن شناخت کافی نسبت به آن‌ها خودداری کرده و در خرید‌های خود از مشاوره کارشناسان و افراد مطلع استفاده کنند.

انتهای پیام / ج

دستگیری ۲ سارق و کلاهبردار در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.