بنی تمیم:انتخاب دوباره خادم نشان از رضایت اعضا دارد/چرخ کشتی همواره در حال چرخیدن است

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت:خوشبختانه هر 40 نفر عضو مجمع همه به خادم رای دادند و این نشان می‌دهد تمام اعضا از عملکرد خادم رضایت داشتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حمید بنی‌تمیم نایب‌رئیس فدراسیون کشتی درباره انتخابات امروز و ریاست رسول خادم اظهار کرد: چهار سال پرکار را فدراسیون کشتی و مجموعه مدیریتی که ورزش اول کشور است پشت سر گذاشت. برنامه‌ مدونی طبق سند ده ساله تنظیم و به وزارت ورزش ارائه شد. طی این 4 سال برنامه‌ها به خوبی پیش رفت و طبق سند چشم‌انداز تا سال 1404 قرار است طبق آن سند فدراسیون کشتی برنامه هایش را دنبال کند. امروز نیز خوشبختانه تمام 40 نفری که در مجمع حضور داشتند به خادم رای دادند و این مسئله نشان می‌دهد در این 4 سال از عملکرد خادم رضایت داشتند. همچنین اعضا به دنبال این هستند تا فرصت 4 ساله‌ دوباره به خادم و مدیریت فدراسیون داده شود تا کشتی نسبت به گذشته بیشتر پیشرفت کند.

او درباره حاشیه‌های این مجمع و قهر جدیدی از انتخابات گفت: در هر صورت جدیدی یکی از قهرمانان و بزرگان کشتی است.من فکر می کنم  باید به نظر او هم احترام گذاشت. در چند روز گذشته اسبقیان رئیس امور مشترک فدراسیون های ورزشی جواب او را مطابق قانون داد اما من معتقدم اگر هم اعتراضی وجود داشت لازم نبود این انتقادها در مجمع گفته شود و بهتر این بود جوابی که گرفته بود را ادامه نمی داد.باز هم می گویم ایراداتی را که جدیدی درباره انتخابات مطرح کرده بود شروین اسبقیان جوابش را داد.

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی همچنین درباره برنامه‌های فدراسیون گفت: در حال حاضر که با شما صحبت می کنم 2 مسابقه قهرمانی کشور در شهرهای سیرجان کرمان و بیجار کردستان در حال برگزاری است و خوشبختانه باید بگویم چرخ کشتی همواره در حال چرخیدن است.

انتهای پیام/

اظهارات بنی تمیم درباره مجمع انتخاباتی کشتی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار