آژانس هواپیمایی حکم توقیف اموال نفت تهران را دریافت کرد

با شکایت یک آژانس هواپیمایی حکم توقیف اموال باشگاه نفت تهران صادر شد.

آژانس هواپیمایی حکم توقیف اموال نفت تهران را دریافت کردمدیرعامل یکی از آژانس‌های هواپیمایی کشورمان که به دلیل بدعهدی مسئولان باشگاه نفت تهران در پرداخت حدود ۲۸۸ میلیون از مطالبات این آژانس، حکم توقیف اموال این باشگاه را دریافت کرده است در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از زمانیکه حمیدرضا جهانیان مالکیت باشگاه نفت را برعهده گرفته است هیچ جایی نتوانستیم او را پیدا کنیم تا حق و حقوقمان را از او بگیریم. باور کنید سال گذشته زحمات زیادی برای نفت تهران کشیدم و تمام  بلیت سفر‌های اعضای این تیم را  تامین کردم. آژانس ما در قهرمانی نفت تهران در جام حذفی تاثیر زیادی داشت.

او ادامه داد: حدود ۲۸۸ میلیون اصل قرارداد آژانس ما با باشگاه نفت بوده است، اما طبق قرارداد می‌توانم برای دریافت جریمه هم اقدام کنم. هیچ شخصی جواب ما را نمی‌دهد و به نظر می‌رسد باشگاه نفت صاحب ندارد که بدهی هایش را پرداخت کند. باور کنید این مبلغ بخش زیادی از سرمایه شرکت ما را تشکیل می‌دهد و در نهایت با پیگیری‌های قضایی حکم توقیف اموال این باشگاه را دریافت کردیم.  

او خاطرنشان کرد: با این حکم دست کم خیالمان راحت است که می‌توانیم حقمان را از باشگاه نفت تهران دریافت کنیم. باشگاه نفت از لحاظ ثبتی همچنان زیر نظر شرکت ملی نفت اداره می‌شود و می‌خواهیم با پیگیری بیشتر حساب مدیران باشگاه نفت را هم مسدود کنیم. من فوتبالیست نیستم که بگویم اگر بخشی از قراردادم را دریافت  نکنم اتفاقی نمی‌افتد. بخش بزرگی از درآمدمان را برای نفت تهران هزینه کرده ایم و بدعهدی مسئولان این باشگاه زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است.

 آژانس هواپیمایی حکم توقیف اموال نفت تهران را دریافت کرد

انتهای پیام/

توقیف اموال نفت تهران به دلیل شکایت یک آژانس هواپیمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار