کشف کالای قاچاق در دهلران

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دهلران از کشف یک میلیارد و 250 میلیون ریال کالای مکشوفه طی شش ماهه نخست سالجاری در دهلران خبر داد.

کشف کالای قاچاق در دهلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛حیدر ولی زاده بیان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی کننده به تخلفات اقتصادی کشور می باشد.

 وی اظهارکرد: این تخلفات در حوزه کالاهای بهداشتی، دارویی و درمانی، پزشکی، تخلفات صنفی و همچنین قاچاق کالا و ارز می باشدمی باشد.

 رییس تعزیرات حکومتی دهلران افزود: در شعبه اول بدوی این شهرستان طی شش ماهه نخست سالجاری تعداد 142 فقره پرونده تخلف اقتصادی شامل کم فروشی و گرانفروشی، عدم درج برچسب قیمت و تخلفات دارویی و درمانی تشکیل شده است که با قاطعیت و سرعت در حال رسیدگی و صدور احکام و در نهایت مختومه شدن می باشد.

 وی اضافه کرد: ارزش ریالی این فقره پرونده ها مبلغ 110 میلیون ریال می باشد که کل این مبلغ وصول و به خزانه دولت واریز شده است.

 ولی زاده  بااشاره به اقدامات بازدارنده و قضایی در برخورد با پدیده قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون در این راستا تعداد 20 فقره پرونده تشکیل شده است.

 وی یادآورشد: ارزش ریالی کل این کالاهای مکشوفه که توسط نیروی انتظامی شهرستان دهلران در گلوگاه ها و ایست های بازرسی توقیف و ضبط گردیده است مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون ریال می باشد.

انتهای پیام/ د

کشف یک میلیارد و 250 میلیون ریال کالای قاچاق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.