پژوهشگر گلستانی برگزیده برتر کشور

پژوهشگر گلستانی به عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ دکتر سید مهدی جعفری مدیر مرکز پژوهش‌های صنعتی و معدنی شرکت غذاصنعت پژوه گلستان موفق به کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در سال ۹۶ گردید.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تلاش‌ها و فعالیت‌های مستمر پژوهشی و تحقیقاتی دکتر سید مهدی جعفری مدیر مرکز پژوهش‌های صنعتی و معدنی شرکت غذاصنعت پژوه گلستان منجر به کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در سال ۹۶ گردید.

قوانلو افزود: در جشنواره هفته پژوهش و فناوری کشور، لوح تقدیر پژوهشگر برگزیده کشور در گروه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در سال ۱۳۹۶ به دکتر سید مهدی جعفری اختصاص یافت.

به گفته وی، در متن لوح تقدیر ایشان که به امضای دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، آمده است: " پژوهشگر گرامی جناب آقای دکتر سید مهدی جعفری اعتلای ارزش‌های دینی و فرهنگی و تداوم استقلال علمی و جنبش دانش بنیان کشور، مرهون تلاش ارزشمند استادان، پژوهشگران و اندیشمندانی است که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود، آینده‌ای روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می‌کنند.

از شما فرهیخته گرامی که با تعهد و مسئولیت پذیری و خلق آثار ارزنده علمی و پژوهشی خود به کسب مقام " پژوهشگر برگزیده کشور در گروه علوم کشاورزی و منابع طبیعی " در سال ۱۳۹۶ نائل شده اید، تقدیر و تشکر می‌کنم.

امیدوارم با حضور فعال خویش، به ویژه در سالی که به نام " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال " نامگذاری شده است، بیش از پیش شاهد شکوفایی استعداد‌ها، امید و خردورزی در عرصه‌های پژوهش و فناوری باشیم.

توفیقات روزافزون شما را در گسترش دانش و اعتلای معرفت، از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
انتهای پیام / ا
 

عنوان برتر پژوهشگر گلستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.