800تخت فعال در بیمارستان امام رضا کرمانشاه

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) از تجهیز این مرکز به بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تا سال آینده خبر داد.

800تخت فعال در بیمارستان امام رضا کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی سروش رئیس بیمارستان امام رضا(ع) با بیان اینکه این بیمارستان با 800 تخت فعال در خدمت بیماران است گفت: تا سال آینده بیمارستان امام رضا(ع) به بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تجهیز خواهد شد.

وی افزود: مرکز جامع بیماران سرطانی با 120 تخت بستری نیز در حال احداث است و از احداث بیمارستان 50 تختخوابی سوختگی غرب کشور تا سال 97 نیز خبر داد.

سروش  بیان کرد : بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه در سال 84 راه‌اندازی شده و در غرب کشور منحصر به فرد است به نحوی که درصد زیادی از بیماران این بیمارستان ارجاعی از استان‌های دیگر هستند.

وی افزود : در این بیمارستان 850 مجروح آسیب‌دیده از زلزله اخیر پذیرش شده که هم‌اکنون 40 نفر از آنان در بخش‌های مختلف بستری هستند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) از ازدحام جمعیت در این بیمارستان خبرداد و گفت: ما در شبانه‌روز 300 بیمار اورژانسی داریم که در ماه 4 هزار و 500 نفر در این بیمارستان بستری می‌شوند.

انتهای پیام/ز


شبانه‌روز 300 بیمار اورژانسی در بیمارستان امام رضا پذیرش می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک همراه درمانده
۰۴:۵۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
800 تخت چه تو هر اتاقی به زور 4 نفر جا دادن بیشتر پرستارها دانشجو هستند و در طول روز بین 40 تا 50 بیمار رو به عهده میگیرن برای پتو باید پول داد برای عوض کردن ملافه باید پول داد اگه پول بدی میری اتاق ایزوله با دو تخت و با اگه پول بیستری بدی اتاق ایزوله رو به یک نفر میدن و همراهش میتونه روی تخت بمونه و با هر پزشک 7 -8 تا دانشجو میان رو یر مریض و هر حرفی رو میزنن در ضمن همراه رو هم پرت میکنن بیرون و بعد هم که میرن همراه نمیدونم سیر درمان رو از کی باید بپرسه از هر کس بپرسی عصبانی میشه پزشکها وقت نمیگذارن برای بیمار و اون رو به مطب ارجاع میدن فقط یک چیزش خوبه اون هم پارکینگ پزشکهاست که خیلی ارزش داره