مدیر طرح بازارگاه اینترنتی حمل ونقل مطرح کرد:

حذف واسطه گران از بخش حمل ونقل کالا با راه اندازی بازارگاه اینترنتی

جعفری گفت: با راه اندازی این بازارگاه اینترنتی بسیاری از مشکلات ایجاد شده در این بخش از جمله حضور واسطه گران از بین می رود.

حذف واسطه گران از بخش حمل ونقل کالا با راه اندازی بازارگاه اینترنتی حمل ونقلبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کیوان جعفری مدیر طرح بازارگاه اینترنتی حمل ونقل کالا؛ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این بازارگاه راهکاری جامع و یکپارچه برای تسهیل فرایند حمل و نقل کالا در کشور به شمار می رود ، اظهار کرد: ترابرنت به عنوان بزرگترین بازارگاه اینترنتی بستری راحت و سریع تحت اینترنت می تواند، خدمات را با کیفیتی مطمئن ارائه دهد.

جعفری با بیان اینکه با اجرای این طرح می توانیم امنیت محموله ها را که مهمترین دغدغه صاحبان کالا و ترخیص‌کنندگان است، تأمین کنیم، گفت: ارائه خدمات ارزش افزوده حمل ونقل هوشمند، حمل کالا با کیفیت و نیز حذف واسطه گران از مهمترین مزایای این طرح به شمار می رود.

وی در ادامه توضیح داد: این بازارگاه اینترنتی باعث می شود موقعیت جغرافیایی بارها به صورت آنلاین مشاهده شود.

جعفری تاکید کرد: اطلاع از موقعیت مکانی بارها به صاحبان کالا و مدیران لجستیک کمک می‌کند تا برنامه ریزی بهتری برای ارسال و دریافت محموله ها داشته باشند.

مدیرطرح بازارگاه اینترنتی ترابرنت یادآور شد: استفاده از راننده های با تجربه و ناوگان مطمئن علاوه بر افزایش نرخ تحویل به موقع میزان تصادفات و خسارا های وارده به کالا را به کمترین میزان ممکن می رساند.

انتهای پیام/

امنیت محموله ها، مهمترین دغدغه صاحبان کالا و ترخیص‌کنندگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار