کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر قابل مصرف در بجنورد

مدیر نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : لوازم آرایشی و بهداشتی غیر قابل مصرف به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان بجنورد کشف شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حسن براتی زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی ، آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت : بنا به گزارش مردمی در بازدید مشترک غذا و دارو با پلیس آگاهی از یک انبار غیر مجاز 28 هزار و 503 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و قاچاق کشف و جمع آوری شد.

وی افزود: این فرد متخلف با جعل برچسب ، محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته را در سطح عرضه به فروش می رساند.

براتی زاده اظهار کرد : بعد از تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی و رسیدگی به تخلف فرد مذکور ،  اقلام جمع آوری شده قاچاق به اموال تملیکی در مشهد و اقلام تاریخ مصرف گذشته به معاونت غذا و دارو برای معدوم سازی منتقل خواهند شد.

وی گفت : شهروندان مي توانند درصورت اطلاع از فروش و یا تهیه و توزیع اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق ، تاریخ مصرف گذشته و تقلبی به پلیس آگاهی و معاونت غذا و دارو گزارش دهند.

انتهای پیام/آ

لوازم آرایشی به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان بجنورد کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.