مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور؛

تمامی روستاها در کشور شناسنامه دار می شوند

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: تمام روستاها در سطح کشور شناسنامه دار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید جلالی، مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور در بازدید از منطقه ویلکیج روستای حر شهرستان نمین اظهار داشت:  به منظور ساماندهی و مشخص‌سازی تعداد روستاها تمام روستاها در سطح کشور شناسایی و کدگذاری می‌شوند و هدف بر این است که تمامی آبادی‌ها و روستاها شناسنامه‌دار شوند.

وی افزود: طرح کدگذاری مناطق جمعیتی از اقدامات مهمی است که در حال حاضر شروع شده و موضوعی که در این زمینه برای ما حائز اهمیت است شناسایی روستاها است که سبب ایجاد برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ها به روستای خاصی می‌شود که در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور با اشاره به این که  به‌زودی بخش اردیموسی به شهر تبدیل می‌شود گفت: امید می‌رود در این زمینه مردم برای پیشرفت روستاها تلاش کنند تا بتوانیم با ساماندهی مناسب روستاها شاهد رشد و آبادانی کشور در آینده‌ای نزدیک باشیم.

جلالی اظهار کرد: انتظار می‌رود حتی در نامگذاری روستاها نیز نهایت دقت و مراقبت را مبنای کار دهیم تا بتوانیم از این طریق هویت فرهنگی و تاریخی را حفظ کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و اهتمام و حساسیت ویژه‌ای به‌کار گیریم تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بومی به منظور آغاز برنامه‌های توسعه‌ای و آبادانی با درجه‌بندی و اولویت‌بندی مد نظر قرار گرفته که در این زمینه تاکنون اقدامات مناسبی توسط دولت انجام یافته که انتظار می‌رود از این پس نیز شاهد توسعه و پیشرفت روستاها ایجاد اشتغال مناسب و شاهد بیکاری در آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ح

تمام روستاها در سطح کشور کدگذاری می شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.