در بیانیه‌ای در واکنش به اعلام راهبرد امنیت جدید ملی آمریکا؛

لفاظی اد رویس: برای ایجاد تغییر در رفتار ایران و کره شمالی به فشار پایدار نیاز است

رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار «دیپلماسی قوی‌تر و فشار پایدار» به ایران و کره شمالی برای تغییر رفتارشان شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا، اد رویس، رئیس این کمیته در پی انتشار راهبرد امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد راهبرد جدید امنیت ملی ترامپ کافی نیست.

او در بیانیه خود نوشت: طی دوازده ماه گذشته، آمریکا پیروزی‌های مهمی در مبارزه با گروه تروریستی داعش به دست آورده است، و اقدامات سریعی در قطع کردن منابع مالی برای برنامه هسته‌ای کره شمالی صورت داده است و در مقابله با طیف گسترده تهدید‌های ناشی از ایران پیشرو بوده است. با این حال کار‌های بیشتری باید صورت گیرد. برای ایجاد تغییر در رفتار ایران و کره شمالی به دیپلماسی قوی‌تر و فشار پایدار نیاز است.

رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه بیانیه خود آورده است: احیای نظام رسانه‌های صوتی و تصویری آمریکا برای مقابله با گسترش تروریسم، توسعه حقوق بشر و محدود کردن «تجاوز» پوتین مورد نیاز است و ما نیازمند توافقنامه‌های تجاری بیشتر برای توسعه منافع آمریکا و تضمین ایجاد زمینه رقابت برابر برای کارآفرینان آمریکایی است. به این علت که دنیا هیچگاه از حرکت نمی‌ایستد، اگر ما مرز‌های خود را به تجارت ببندیم، دیگر کشورها، مثل چین، از فرصت استفاده می‌کنند و آمریکا را از بازار‌های مهم کالاها، خدمات و محصولات کشاورزی بیرون می‌کنند.

انتهای پیام/

بیانیه اد رویس درباره راهبرد امنیت ملی جدید آمریکا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۲:۲۸ ۰۴ دی ۱۳۹۶
شما بیجا کردین برای خودتون تزمیدید
United States of America
ناشناس
۰۲:۲۸ ۰۴ دی ۱۳۹۶
فکر میکنم نیم قرن عقبه این بابا .بعد ببین چقدر وقیح و بی چشم رو هستند که میکند ایران باید تحریم بشه بخاطر سلاح بازدارنده دفاعی در مقابل قدرت بی چون وبرای ایران فقط حرف مفت بلند بزنند
آخرین اخبار