برگزاری بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در قلعه گنج

امروز آئین بزرگداشت روز وحدت حوزه ودانشگاه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

برگزاری بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در قلعه گنجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور حجت الاسلام وطن خواه استاد حوزه علمیه قم ، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان قلعه گنج و تعدادی از اساتید دانشگاه و حوزه همراه با جمعی از طلاب و دانشجویان  مراسم بزرگداشت روز حوزه و دانشگاه در شهرستان قلعه گنج برگزار شد .

حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج ضمن تبریک این روز به کلیه دانشجویان و طلاب گفت : برای سخنرانی بین خطبه های نماز جمعه به هر کسی جواز  داده نمی شود ولی دانشجویان می توانند برای مطالبه گری از مسئولین شهرستان و برای پیشرفت شهرستان در خطبه های نماز جمعه ورود کنند و مطالبات خود را از مسئولین بخواهند.

خطیب جمعه قلعه گنج افزود: دانشجویان و طلاب باید به معنای واقعی کلمه که همان اهمیت دادن به ارزش ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این دو قشر باید وحدت را بین حوزه ودانشگاه ایجاد کنند و برای حفظ آن نیز تمام تلاش خود را انجام بدهند.

در پایان جلسه نیز شرکت کنندگان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مباحث وحدت حوزه و دانشگاه و راهکارهای همکاری و تعامل مشترک حوزه و دانشگاه در بررسی و حل مشکلات برای ایجاد وحدت بیشتر بین این دو قشر پرداختند.

انتهای پیام/ی

گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در قلعه گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار