پیروزی تیم بسکتبال "پتروشیمی بندر امام"

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام سیزدهمین پیروزی خود را در لیگ برتر بسکتبال کشور رقم زد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛تیم پتروشیمی بندرامام روز دوشنبه در هفته پنجم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال میهمان خود تیم شهرداری گرگان را با نتیجه 88 بر 74 از پیش رو برداشت.

شاگردان مهران شاهین طبع(تیم پتروشیمی) که از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ امسال به شمار می روند با این پیروزی یک قدم به کسب این عنوان نزدیک تر شدند.

تیم پتروشیمی بندر امام که تاکنون چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد به دنبال پنجمین نشان قهرمانی خود است تا همچنان به یکه تازی خود در بسکتبال کشور ادامه دهد.

در ادامه رقابت های این هفته تیم پالایش نفت آبادان که یکی از تعقیب کنندگان جدی پتروشیمی به شمار می رود در یک بازی نزدیک با احتساب 86 بر 85 از سد میهمان خود مهرام تهران عبور کرد همچنین تیم رعد پدافند خوزستان با نتیجه 51 بر 43 مغلوب میهمان خود نیروی زمینی شد.

در حال حاضر سه تیم خوزستانی پتروشیمی، پالایش نفت و رعد پدافند با کسب 26، 22 و 14 امتیاز به ترتیب در مکان های اول، سوم و هشتم رده بندی قرار دارند.

تیم های پالایش نفت آبادان و رعد پدافند خوزستان در هفته آینده به ترتیب به مصاف تیم های یس آل گرگان و مهرام تهران خواهند رفت و تیم پتروشیمی در این هفته استراحت می کند.

انتهای پیام /د

سیزدهمین پیروزی تیم پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر بسکتبال رقم خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.