سردار فضلی در کنگره شهدای دانشجوی اردبیل:

فرهنگ شهادت‌طلبی، عصبانیت دشمنان را به اوج رسانده است

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرهنگ شهادت‌طلبی و مقاومت در رزمندگان ایران عصبانیت مشرکان، مستکبران و دشمنان را به اوج خود رسانده است.

فرهنگ شهادت‌طلبی، عصبانیت دشمنان را به اوج رسانده استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان استان اردبیل که در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد اظهار کرد: امروزه مستکبران و دولت آمریکا با عصبانیت با ما برخورد می‌کنند و دلیل این عصبانیت فرهنگ شهادت‌طلبی و مقاومت رزمندگان ایران و جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه از خودگذشتگی، مجاهدت‌ها و ایثار شهدای مدافع حرم در تقویت دینی و عزتمندی کشور بسیار تأثیرگذار بود افزود: پیروزی جبهه مقاومت، حاصل رشادت‌ها و مجاهدت‌های 6 ساله بود که امروز برای ملت ایران مشهود است.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ترامپ در اوج عصبانیت و با قراردادن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی جهان اسلام را بیش از پیش برای مبارزه ترغیب کرده و به وجد آورده است .

وی تصریح کرد: در روزهای آغازین جنگ در سال 1359آن گاه که رژیم عراق هجمه را علیه ایران آغاز کرد رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، آمریکا را دشمن اصلی مسلمانان دانسته و فرمودند "از دشمن اصلی خود غافل نشوید".

سردار فضلی گفت: انتشار فرهنگ شهادت و برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا آرمان‌های ایثار و شهادت را برای نسل آینده تبیین و تثبیت می‌کند.

وی ادامه داد: به فرموده حضرت امام (ره) شهادت هنر مردان خداست و جوانان ایرانی چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم ثابت کردند هنرمندترین مردان روزگارند.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر و تشکر از میزبانی دانشجویان در برگزاری کنگره شهدای دانشجو بیان کرد: سبقت شهدا در مقاومت و دفاع از حرمین، عشق‌ورزی ملت ایران به حریم اهل بیت را به جهانیان ثابت کرد.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/ی

 

سردار فضلی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.