لیگ برتر فوتسال بانوان؛

دیدار صنعت فجر شیراز و دختران کویر کرمان

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم پویندگان صنعت فجر شیراز به مصاف دختران کویر کرمان می‌رود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ساعت ۱۱ صبح روز جمعه یک دی ماه تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در دیداری خانگی به مصاف دختران کویر کرمان می‌روند.

مریم ناصری، راضیه باقری، عظیمه شکرانه و سمیه پودینه تیم داوری این دیدار هستند.

پویندگان صنعت فجر شیراز در ۱۰ بازی گذشته خود ۳ پیروزی، یک تساوی و ۶ باخت کسب کرده و با ۱۰ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز تاکنون ۲۷ گل زده و ۳۳ گل دریافت کرده است، فجری‌ها در حال حاضر ۲۰ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول و کم کردن فاصله با صدرنشین باید بنیه دفاعی تیم را تقویت کنند و از فرصت دیدار‌های خانگی به خوبی بهره بگیرند.

در مقابل تیم دختران کویر کرمان قرار دارد که در ۱۰ هفته گذشته ۵ پیروزی و ۵ باخت را تجربه کرده است و در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

تیم دختران کویر کرمان تاکنون ۲۲ گل زده و ۲۳ گل دریافت کرده است. این تیم ۱۵ امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد و برای رسیدن به رده‌های بالاتر نیاز به ۳ امتیاز کامل این دارد.

در حال حاضر تیم‌های پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری اهواز و دانشگاه آزاد تهران در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.

در دیگر دیدار‌های این هفته تیم نفت طلائیه مقابل دانشگاه آزاد تهران، سیاه جامگان مقابل مس رفسنجان، پالایش نفت آبادان مقابل ملی حفاری اهواز، شهرداری رشت مقابل پیام نور سیرجان و استقلال ساری مقابل بانوان البرز زنجان به میدان می‌روند.
انتهای پیام/ر

مصاف صنعت فجر شیراز مقابل دختران کویر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.