مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

برخورد جدی و قاطع با معلم خاطی مدرسه ابتدایی زابل+ عکس

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برخورد جدی و قاطع با معلمی که دانش آموز ابتدایی یکی از مدارس زابل را مورد ضرب و شتم قرار داده در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صبح امروز معلم پایه سوم دبستان فرهنگیان زابل یکی از دانش آموزان خود را مورد ضرب و شتم قرار داد به طوری که آثار کبودی در بدن کودک قابل مشاهده است.

برخورد جدی و قاطع با معلم خاطی مدرسه ابتدایی زابل

نخعی  با ابراز تاسف از بروز این حادثه گفت: علاوه بر بررسی پرونده توسط مراجع قضایی بعد از شکایت والدین این دانش آموز، این موضوع به تخلفات اداری ارجاع و برخورد جدی با این معلم در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که تنبیه بدنی به عنوان یک اقدام خلاف قانون بار‌ها از طریق بخش نامه به فرهنگیان سیستان و بلوچستان تذکر داده شده است این اداره ضمن احترام به جایگاه فرهنگیان با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد جدی خواهد کرد.

 سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ با ۱۹ شهرستان افزون بر ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت دارد.

زابل به عنوان یکی از شهرستان‌های پنجگانه منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.

هم اینک بیش از ۶۲۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در ۶ هزار و ۳۰۰ مدرسه تحصیل می‌کنند و ۳۶ هزار و ۷۰۰ فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت در این استان هستند.

انتهای پیام/ع

 ضرب و شتم دانش آموز زابلی در مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار