امنیت امروز کشور به برکت خون ۲۲۰ هزار شهید است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: امنیت امروز ایران به برکت خون 220 هزار شهید است که در راه انقلاب و ارزش‌های آن به شهادت رسیدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیامک واحدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان پیش از ظهر امروز در دیدار صمیمی دانشجویان با دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که در تالار ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون 220 هزار شهید است که در راه انقلاب و ارزش‌های آن به شهادت رسیدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان افزود: زیارت دریابان امیر شمخانی قهرمان واقعی و سپهسالاران عرصه دفاع از کشور برای ما افتخار است.

وی بیان کرد: در جریان دفاع مقدس ، ۲۲۰هزار شهید تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب شده است که در مقابل خون پاک این شهیدان ما متعهد و پایبند به اصول نظام هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان اذعان کرد: مقام شهید و شهادت به حدی بالا و عظیم است که با یک تقسیم‌بندی ساده در قالب شهدای ترور، شهدای دفاع مقدس و دانشمندان شهید نمی‌توان منزلت و مرتبه آنها را بیان کرد ، اما ارج و ارزش آنها در درگاه خداوند متعال، بزرگ و بلندمرتبه است.

واحدی خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی، اظهار کرد: امیدواریم دانشجویان ما از رسالت‌های خطیر شما، آرمان و اهداف بلند مرتبه‌تان، الگو برداری کنند و شما را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ د م

 دفاع مقدس ۲۲۰هزار شهید تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.