همایش نقش دانشگاه ها درکنترل وکاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود

همایش نقش دانشگاه ها در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت اعتیاد در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ، مسئول همایش نقش دانشگاه ها در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: این همایش با حضور مسئولان استانی، روسای دانشگاه ها و دانشجویان و روسای دانشکده ها و آموزشکده های فنی منطقه چهار صبح سه شنبه بیست و هشتم آذر ماه در یاسوج برگزار خواهد شد.

فرزانه آرامش افزود: این همایش برای نخستین بار در استان و با تلاش آموزشکده فنی دختران یاسوج و همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار می شود.

آرامش به محور های برگزاری همایش اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری همایش عمومی و ارائه مقالات برگزیده در سالن فرهنگ و ارشاد استان، برگزاری کارگاه آموزشی در سه سطح روسای دانشگاه ها، دانشجویان و اساتید در دانشکده فنی دختران و همچنین برپایی نمایشگاه و اعطای گواهی شرکت در همایش برای این همایش هدفگذاری شده است.

وی افزایش سطح آگاهی دانشجویان و جامعه هدف نسبت به آثار مخرب مواد مخدر و آسیب های اعتیاد را از جمله هدفگذاری های این همایش عنوان کرد و اظهار داشت: امید است با تحقق بیش از پیش چنین برنامه هایی شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.

آرامش نقش دانشگاه ها در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را مهم دانست و گفت: دانشگاه ها می توانند با اقدامات فرهنگی پیشگیرانه مانند برپایی نمایشگاه، برگزاری همایش و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی با تحقق آگاه سازی، به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنند.

 انتهای پیام/غ

همایش علمی نقش دانشگاه ها در کاهش اعتیاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.