جشنواره نوجوان خوارزمی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی در استان خبر داد و گفت: برای اجرای این جشنواره حدود ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هادی زارع‌پور پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح تعالی مدیریت مدارس از چهار سال پیش در راستای استانداردسازی مدارس و دریافت ایزو اجرایی شد، اظهار داشت: از 12 مدرسه استان که برای اجرای این طرح معرفی شده بود 6 مدرسه ممتاز اعلام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: محل احداث هنرستان های جدید استان و میزان تجهیزات موردنیاز برآورد شده است تا در بودجه 97 اعتبار مورد نیاز اختصاص یابد.

زارع پور به اردوهای راهیان نور اشاره داشت و بیان کرد: تاکنون هفت هزار و 136 دانش آموز در قالب 19 کاروان به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اردوگاه آموزش و پرورش واقع در آبشار یاسوج، گفت: به آموزش و پرورش اجازه داده شود که نسبت به بازسازی و بهره‌برداری بخشی از این اردوگاه اقدام کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امسال جشنواره نوجوان خوارزمی در محورهای پژوهش، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست‌سازه‌ها، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و بازارچه‌های درس و کارآفرینی برگزار می‌شود.

زارع‌پور گفت: در سال تحصیلی 95-96 موفق شدیم در بخش پژوهش رتبه نخست، زبان و ادبیات رتبه سوم، فعالیت‌های آزمایشگاهی رتبه دوم، دست‌سازه‌ها رتبه دوم، زبان انگلیسی رتبه سوم و بازارچه‌های درس و کارآفرینی رتبه نخست را در کشور کسب کنیم.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال 31 هزار دانش‌آموز در سطح مدارس استان در این جشنواره شرکت کنند و 15 دانش‌آموز به مرحله کشوری اعزام شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای اجرای این جشنواره 800 میلیون ریال اعتبار نیاز داریم، خواستار حمایت مالی جشنواره در مراحل اجرا شد.

زارع‌پور با اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش از 24 تا 30 دی‌ماه، گفت: برای برگزاری همایش بزرگداشت هفته شورای آموزش و پرورش و تجلیل از شوراهای برتر استان بیش از 47 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

انتهای پیام/غ

جشنواره خوارزمی نیازمند 800 میلیون ریال اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.