ثبت نام عتبات برای دانشجویان دانشگاه کردستان فراهم شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت:ثبت نام عتبات عالیات برای دانشجویان دانشگاه کردستان همزمان با دانشگاهیان سراسر کشورآغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان  با اشاره به اینکه ثبت نام عتبات ویژه دانشگاهیان سراسر کشور از ۲۵ آذرماه آغاز شده است، گفت: کلیه دانشگاهیان علاقه مند به این سفر معنوی می توانند برای تشرف در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir ثبت نام کنند.

وی افزود: پنج گروه دانشگاهیان شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها می توانند برای این سفر معنوی ثبت نام کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان شرط اصلی ثبت نام در عتبات را اشتغال به تحصیل در ترم جاری دانشجویان عنوان کرد و گفت: تمام دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم؛ وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، علمی –کاربردی، غیرانتفاعی و پیام نور می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه تاریخ و نوع اعزام متعاقبا از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین می رسد، خاطر نشان کرد: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در ماه های بهمن، اسفند، فروردین و اردیبهشت انجام می شود.

انتهای پیام/م

آغاز ثبت نام عتبات برای دانشجویان دانشگاه کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.