یادی از یاران" در پلیس استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح فرهنگی "یادی از یاران" با هدف تجلیل از فرزندان شهدا، جانبازان شهید، کارکنان متوفی ناجا و فرزندان شهدای مدافع حرم توسط این فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم‌بیگی در جمع فرزندان شهدا، جانبازان شهید، کارکنان متوفی ناجا و فرزندان شهدای مدافع حرم استان اظهار داشت: این فرزندان بی‌شک فرشته‌های آسمانی هستند که خداوند آنها را به صورت امانت در اختیار ما قرار داده و ما وظیفه داریم که تمام توان خود را برای خدمت‌گذاری به این عزیزان به‌کار ببندیم.

وی افزود: به همین منظور طرحی در انتظامی استان با عنوان طرح فرهنگی "یادی از یاران" طراحی و عملیاتی شد تا به یاد کسانی که جان و جوانی خود را مصروف سرافرازی این مرز و بوم و دفاع از ارزش‌ها و امنیت کشور کردند در خدمت فرزندان این عزیزان باشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: هر چند که پدران این عزیزان در قید حیات نیستند و در جوار حضرت حق بوده و زنده جاوید هستند اما به هر حال در این دنیای خاکی در کنار ما حضور ندارند و وظیفه ما این است که در خدمت خانواده‌ها و به ویژه فرزندان آنها باشیم.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا همگی در درس‌های خود شاگرد اول هستند، ادامه داد: انشاالله این عزیزان آینده سازان خوبی برای کشور خواهند بود و به شایستگی تمام جای پدران خود را پر می‌کنند.

سردار معصوم بیگی چند خواسته را از فرزندان شهدا مطرح کرد و گفت: از شما می‌خواهم که برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری دعا کنید، درستان را خوب بخوانید چرا که کشور ما به افراد متخصص و متعهد نیاز دارد و به حرف مادرانتان گوش کنید تا انشاالله عاقبت بخیر شوید.

در طرح فرهنگی " یادی از یاران" که توسط اداره ایثارگران فرماندهی انتظامی استان اجرا شد، فرزندان شهدا، جانبازان شهید، کارکنان متوفی ناجا و فرزندان شهدای مدافع حرم استان از اماکن دیدنی و تفریحی بازدید کرده و هدایایی به رسم یادبود از دست فرمانده انتظامی استان دریافت کردند.

 

انتهای پیام/م

 

طرح فرهنگی یادی از یاران در پلیس استان اصفهان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.