استقلالی‌ها بدون دفاع مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار مقابل تراکتورسازی با کمبود مدافع روبرو است.

استقلالی ها بدون دفاع مقابل تراکتوربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی قرار است در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل تراکتورسازی تبریز قرار بگیرد که اوضاع خوبی ندارد و با کمبود بازیکن مواجه است.

اوضاع آبی‌پوشان جنوب در خط دفاعی چندان مساعد نیست و پس از جدایی کولیبالی، این تیم با مشکلات زیادی مواجه شده است. کولیبالی مدافع اول استقلالی‌ها پس از سفر به کشورش حاضر نشده به ایران بازگردد و شرط گذاشته است که ابتدا مطالبات معوقه‌اش را دریافت کند. ابوالفضل علایی هم چندین روز در تمرینات شرکت نکرده و خواستار جدایی شده و محمدعلی فرامرزی نیز در پایان نیم‌فصل از استقلال خوزستان جدا شده است.

مسئولان تیم استقلال خوزستان پیگیر جلب رضایت مدافعان غایب این تیم برای بازگشت به تمرینات هستند تا در بازی با تراکتورسازی از بابت کمبود بازیکن در منطقه دفاعی ضربه نخورند. عبدالله ویسی که در تابستان امسال به‌دلیل کمبود وقت نتوانست تیم دلخواهش را ببندد، قصد دارد مراحل جذب بازیکن در نیم‌فصل را متفاوت با ابتدای فصل دنبال کرده و تحت تأثیر بازی جام حذفی مقابل تراکتورسازی اقدام به پر کردن لیست تیمش نکند.

همچنین نکته مثبت برای ویسی و تیمش، جذب آرام طبع است که این بازیکن می تواند با صلاحدید کادرفنی مقابل تراکتورسازی تبریز بازی کند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز، سه شنبه هفته جاری و از ساعت 14 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام/

غایبان استقلال خوزستان مقابل تراکتورسازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار