واحد دامی تولید گوزن در نهاوند احداث می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند اظهار داشت: متقاضیان تولید گوشت گوزن و شترمرغ برای اخذ مجوز‌های لازم و احداث واحد‌های تولیدی می‌توانند به اداره جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند مراجعه کنند.

واحد دامی تولید گوزن در نهاوند احداث می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد باقری، مدیر جهاد کشاورزی نهاوند با اعلام این خبر در نهاوند اظهار داشت: تسهیلات خوبی برای ارائه به تولیدکنندگان و متقاضیان پرورش دام بخصوص تولید گوزن اهلی و شتر مرغ در نظر گرفته‌شده است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره جهاد کشاورزی نهاوند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی اظهار داشت: با اعلام مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، پرورش و تولید گوشت گوزن یکی از این موارد است که در دستور کار قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند افزود: متقاضیان تولید گوشت گوزن جهت اخذ مجوز می‌توانند به جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند مراجعه کنند.

وی بیان داشت: طبق اعلام مسئولان محدودیتی برای اعطای مجوز پرورش گوزن در کشور وجود ندارد و متقاضیان برای تولید این محصول در تمام نقاط کشور، می‌توانند اقدام کنند.

باقری در بخش دیگری از سخنانش گفت: همچنین متقاضیان احداث گلخانه‌های کوچک در داخل و حریم روستا می‌توانند با مراجعه به کارشناسان اداره جهاد کشاورزی نهاوند از تسهیلات لازم برخوردار شوند.

وی با اشاره به پرورش شترمرغ در نهاوند نیز اظهار داشت: متقاضیان پرورش شترمرغ برای اخذ مجوز و احداث واحد تولیدی با مراجعه به جهاد کشاورزی و ارائه طرح می‌توانند دست به تولید بزنند.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند افزود: به‌زودی بازدید کارشناسی از تک‌تک دامداری‌های شهرستان با حضور کارشناسان استان و شهرستان جهت شناسایی و رفع مشکلات آن‌ها انجام خواهد شد تا موانع تولید برطرف شود.

وی در ادامه گفت: با تلاش مسئولان محلی و استانی مجوز احداث کارخانه قند ۵۰۰۰ تنی نهاوند صادر شد که برای حل کردن مشکلات چغندرکاران نهاوند بسیار راهگشا است.

باقری همچنین گفت: طی دو ماه گذشته مجوز ۸ سردخانه میوه جمعاً به ظرفیت ۴۰ هزار تن صادرشده است که با توجه به تولیدات شهرستان نهاوند بخش عمده‌ای از مشکلات را حل می‌کند.

وی در پایان گفت: از همه همشهریان و سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم جهت احداث واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال در عرصه‌های جهاد کشاورزی به جهاد کشاورزی نهاوند مراجعه کنند تا بتوانیم زمینه اشتغال و تولید را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ز

تولید واحد دامی گوزن در نهاوند همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.