ارابه های مرگ در جاده ای که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از آن غافل اند

جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان حوالی فرودگاه یاسوج از خطرناک ترین جاده های این شهر به شمار می رود که تاکنون تصادفات زیادی در آن رخ داده و افراد زیادی نیز جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   عدم توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان عامل اصلی بیش از 85 درصد تصادفات جاده ای در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود که این امر در کنار ناایمن بودن جاده ها و کنترل نشدن آنها از سوی پلیس و دوربین های ثبت تخلف حوادث جاده را بیش از پیش گسترش می دهد.

شاید بتوان تقاطع فرودگاه یاسوج و تقاطع نزدیک ساختمان آموزش دانشگاه آزاد یاسوج و واحد سما به سمت مادوان پایین خطرناک ترین و حادثه خیز ترین نقاط جاده ای هستند که از ماه های اخیر تاکنون حوادث ناگواری در آنها رخ داده است.

برخی رانندگان به جای دور زدن تقاطع در حوالی دانشگاه سما و نزدیک پل هوایی مادوان پایین به صورت خلاف جهت برای رفتن به دانشگاه سما و یا مناطق مادوان استفاده می کنند که این امر بازی با جان مردم است.

25 آبانماه امسال تصادف شدید آمبولانس اورژانس 115 که حامل یک زن باردار بود با یکدستگاه پژو، در این جاده 6 مصدوم برجا گذاشت که می توان عمق فاجعه را در این جاده ای ارتباطی تماشا کرد.

به راستی مشکل کار کجاست که روزانه تصادفات زیادی در کیلومتر 5 جاده یاسوج - اصفهان و حوالی تقاطع فرودگاه یاسوج به وقوع می پیوندد آیا غیر از بی احتیاطی رانندگان و نبود دوربین ثبت تخلف در کنار عدم نظارت کافی پلیس راه بر این جاده ارتباطی است.

عصر روز گذشته نیز برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با پایه برق و دودهانه مغازه در ۳ کیلومتری جاده یاسوج-اصفهان ۲ مجروح بر جا گذاشت.

به نظر می رسد مسئولان و متولیان باید چاره ای برای ساماندهی رانندگان خاطی در این جاده ارتباطی بیندیشند زیرا با ادامه این روند هر روز باید شاهد تصادفات ناگواری در این جاده بود که خانواده های زیادی را عزادار می کند.

انتهای پیام/غ

جاده مرگ در بیخ گوش مسئولان بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.