جوکار مهد مبل و منبت در غرب کشور

بخشدار جوکار با اشاره به اینکه جوکار مهد مبل و منبت در غرب کشور است، افزود: جوکار موقعیت بسیاری خوبی دارد و به لحاظ جغرافیایی نیز در مسیر جاده ترانزیتی است.

جوکار مهد مبل و منبت در غرب کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛  فرهاد جهانیان بخشدار جوکار با اشاره به موقعیت خوب این شهر اظهار داشت: به طور قطع موقعیت خوب جوکار باعث شده که سرمایه‌گذاران زیادی به جوکار بیایند و در زمینه مبل ومنبت سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود: ما از سرمایه‌گذاری در جوکار استقبال می‌کنیم و در این زمینه تسهیلات و امکانات خوبی را در اختیارشان می‌گذاریم‌.

بخشدار جوکار با بیان اینکه در حال حاضر 70 درخواست سرمایه‌گذاری در بخش جوکار داریم، گفت: تاکنون 8 نفر از سرمایه‌گذاران کار احداث و ساخت کارگاه و نمایشگاه مبل و منبت را آغاز کرده‌اند و مابقی نیز برای دریافت تسهیلات پیگیر تکمیل پرونده خود هستند.

وی با اشاره به اینکه جوکار مهد مبل و منبت در غرب کشور است، افزود: جوکار موقعیت بسیاری خوبی دارد و به لحاظ جغرافیایی نیز در مسیر جاده ترانزیتی است و ما تلاش می کنیم که مبل و منبت در منطقه رونق پیدا کند.

جهانیان از برنامه شورای شهر و شهرداری جوکار خبر داد و گفت: شهرداری زمین بسیار خوبی را در سه راهی جوکار مکان‌یابی کرده است که یک سایت تجاری بزرگ در این منطقه احداث شود که حدودا 5 هزار متر است و کارهای اولیه آن اعم از تغییر کاربری انجام گرفته و برای ایجاد نمایشگاه و کارگاه مبل و منبت خواهد بود.

وی با بیان اینکه نشانه‌های استقبال از این طرح قابل مشاهده است، گفت: تا سال ۹۵ ما در جوکار هشت نمایشگاه بیشتر نداشتیم اما در سال ۹۶ دو برابر شده و۱۶نمایشگاه فعال و ۷۰ نفر درخواست برای نمایشگاه در همین مسیر جاده همدان ملایر داریم .

بخشدار جوکار برندسازی را یکی از دغدغه‌ها دانست و گفت: با برندسازی رونق بیشتری در منطقه ایجاد می شود و باعث حضور و رقابت در بازارهای بین المللی خواهد شد و این حرکت باعث تجارت پایدار می شود و کیفیت و تنوع را درپی خواهد داشت و حضور مبل جوکار را در تمام نقاط ایران فراهم می کند.

وی اظهار داشت: حدود ۲۰۰ کارگاه مبل و منبت داریم که در این کارگاه‌ها مبل ومنبت به صورت کامل و خام تولید می‌شود و حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم در این حرفه فعالیت می کنند و به ساخت مبل و منبت مشغول هستند.

انتهای پیام/خ

مهد مبل در غرب کشور جوکار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.