رئیس شورای شهر کرمان خواستار شد؛

اتمام پروژه های نیمه تمام شهری

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهردار کرمان اتمام پروژه‌های نیمه تمام و سپس به نتیجه رساندن سایر پروژه‌ها را به ترتیب اولویت در دستور کار قرار دهد.

اتمام پروژه های نیمه تمام شهریبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد فرشاد در آیین برگزاری تودیع و معارفه شهردار کرمان گفت: شفافیت سرلوحه کار شوراست؛ همچنین همکاری با شهرداری و حمایت از شهردار جوان اولویت کار شورا محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر کرمان بنا دارد با شفافیت و قانون مداری، بستری برای فعالیت شهرداری فراهم کند، افزود: انتظار شورای اسلامی شهر کرمان از شهردار این است که با استفاده از مدیران و کارکنان دلسوز و مدبر شهرداری، همت شهرداری را صرف اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرداری کند.

فرشاد بیان داشت: انتظار داریم شهردار منتخب شورا اتمام پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پل سیدی، چهار راه ولیعصر (عج) و آزادی و سپس به نتیجه رساندن سایر پروژه‌ها را به ترتیب اولویت در دستور کار قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان تصریح کرد: شورا با تعهدی که به مردم دارد، سعی می‌کند بستری مناسب برای فعالیت شهرداری ایجاد کند و همیار شهردار باشد.

وی برای شهردار آرزوی موفقیت کرد و خواهان اتمام پروژه‌های نیمه تمام و ارتقاء شرایط ساخت و ساز ساختمان‌ها و ایجاد مقاوم سازی بیشتر در شهر شد.

انتهای پیام/ح

اولویت شهردار جدید کرمان اتمام پروژه های نیمه تمام باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.