گردهمایی فصلی ائمه جمعه؛

بصیرت افزایی و هدایت دینی مهمترین رسالت ائمه جمعه است

نماینده ولی فقیه در لرستان: هدایت دینی ،بصیرت افزایی و آگاهی بخش مهمترین رسالت ائمه جمعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماینده ولی فقیه دراستان لرستان ائمه جمعه را سفیران ولایت دانست و گفت:هدایت دینی،بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مهمترین رسالت ائمه جمعه است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمـادی با اشاره به اقامه 18 نماز جمعه در استان لرستان افزود: حفظ وحدت و معنویت اجتماعی، تقویت فرهنگ دینی، انقلابی و عمومی جامعه با بهره مندی از نیت خالصانه ،روحیه تقوا و تعبـد از دیگر وظایف ائمه جمعه است.

امام جمعه خرم آباد بخشی از پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون بصیرت‌بخشی پایگاه ائمه جمعه دانست و گفت:هدف اصلی ائمه جمعه ، تعالی و اصلاح جامعه با تاثیرگذاری بر دلهاست که به واسطه سفارش به تقوای الهی حاصل می شود، امری که حضور مقام معظم رهبری در جمع زلزله زدگان کرمانشاه مصداق بارز آن است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمـادی افزود: بسیاری از آیات و وعده های الهی در انقلاب اسلامی محقق شده که وجود دلسوزان نظام و انقلاب، صدور و نفوذ انقلاب اسلامی در بین کشورهای اسلامی با برخورداری ازاندیشه های الهی،صداقت و مردمداری ازجمله آنهاست.

حجت الاسلام اصغردانشی مسئول دفتر شورای سیاستگزاری ائمه جمعه لرستان گفت : برگزاری نشستهای فصلی ائمه‌جمعه در راستای اجرای برنامه‌های دفتر سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور که تحت هدایت دفتر مقام معظم رهبری است برگزار می‌شود‌.
خادمی استاندار لرستان هم گفت: همه دستگاهها و نهادهای فرهنگی می توانند با تعامل و همکاری در تقویت فرهنگ عمومی جامعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/د

گردهمایی فصلی ائمه جمعه در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.