قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احتمالاً برخی که از حمایت روحانی در انتخابات پشیمانند، اصلا رأی نداده‌اند

عضو حزب مردم سالاری گفت: برخی‌ها که از رأی دادن به روحانی پشیمان شدند، اصلا رأی نداده‌اند.

رداریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ابراز پشیمانی برخی چهره های شناخته شده از رأی دادن به روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: کسانی که از روی درک عمیق سیاسی به روحانی رأی دادند نه تنها پشیمان نیستند بلکه سربلند هستند.

وی ادامه داد: با مدیریت علمی روحانی بسیاری از تهدیدات از کشور رفع شده است و ایران از فصل 7 منشور ملل متحد خارج شد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری اضافه کرد: کسانی که رأی خود را به نفع روحانی به صندوق انداختند به آن افتخار می‌کنند چرا که دولت اقدامات مثبت زیادی داشته و توانسته تورم چهل درصدی را کاهش دهد و رشد اقتصادی را مثبت کند.

قنبری با بیان اینکه انتخاب روحانی فضای کشور را از یأس به سمت نشاط و شادابی برد، گفت: کسانی که از روی عقلانیت به روحانی رأی داده‌اند، پشیمان نیستند و خوشحال‌اند که  توانستند مسیر کشور را تغییر دهند.

وی تاکید کرد: به نظرم کسانی که ابراز پشیمانی می‌کنند از روی آگاهی رای نداند و یا اینکه برخی انتقادات جزئی دارند و می‌خواهند با اینگونه اظهارات تلنگری به دولت بزنند که اشتباهات کمتری داشته باشد.

 عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری  گفت: ابراز پشیمانی برخی چهره ها از رأی دادن به روحانی حالت کلامی دارد و از ته دلشان نمی‌گویند، گاهی اوقات بین آنچه بر زبان می‌آید و آنچه در دل میگذرد، تفاوت است.

قنبری اضافه کرد: خیلی‌ها که می‌گویند پشیمان هستیم اگر شرایط انتخابات تکرار شود باز هم به روحانی رای می‌دهند، ما یک حکم خاص را برای همه کسانی که گفتند پشیمانیم، صادر نمی‌کنیم قطعا بعضی‌ها از روی گاهی رأی نداده‌اند و ممکن است برخی دیگر هم اصلا رای نداده باشند و اکنون اهداف سیاسی خاصی را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه نباید نگاه احساسی نسبت به مسائل داشته باشیم، اظهار کرد: آنها برخی انتقادات جزئی به دولت را خوب بیان نمی‌کنند، اقدامات دولت جایی برای پشیمانی ندارد چرا که از روی خِرد انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۲۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
روحانی دوستت داریم
آخرین اخبار