هدایت پرسپولیس به قهرمانی با همیاری خانوادگی

زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو قرار است جایگزین چوک در سمت مربیگری و دستیاری برانکو در پرسپولیس شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهایی که پرسپولیسی ها درگیر پرونده شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه هستند ناگهان خبر رسید که سرتن چوک مغز متفکر پرسپولیس با توافق برانکو از جمع سرخپوشان پایتخت جدا می شود.

سرتن چوک از زمان حضورش در پرسپولیس در روند نتیجه گیری این تیم تاثیر گذار بود و به گفته بازیکنان پرسپولیس نقش به سزایی در قهرمانی این تیم داشته است. برانکو اعتماد بیش از اندازه ای به دستیار کروات خود داشت و بیشتر مسائل فنی پرسپولیس را به او سپرده بود.

خبر جدایی ناگهانی چوک شایعات زیادی را بر سر زبان ها انداخت که چوک به علت سوابق درخشانی که در کرواسی داشت بر نمی تابد که به عنوان دستیار زیر نظر برانکو کار کند.

شنیده ها حاکی از آن است که چوک امیدوار بود که حضورش در نیمکت پرسپولیس به عنوان دستیار برانکو باعث شود که ظرف مدت یکسال بازار خوبی دست و پا کند و در فوتبال ایران به عنوان سرمربی مشغول به فعالیت شود اما به علت اینکه تیمی سراغ او نرفت تصمیم به جدایی گرفت تا به عنوان مربی تیم های پایه با فدراسیون کرواسی همکاری کند.

آندره پانادیچ هم چند سال پیش از پرسپولیس رفت و چوک جایگزین او شده بود. در سال های حضور برانکو در پرسپولیس تاکنون دو دستیار اول او ساز جدایی کوک کرده بودند و هر یک به بهانه ای عطای ماندن را به لقایش بخشیدند.

با قبول جدایی چوک خیلی ها امیدوار بودند که مربی طراز اول جانشین او شود که ناگهان خبر آمد که برانکو از برادرش برای حضور در کادر فنی تیم دعوت به همکاری کرده است. به هر حال زلاتکو ایوانکوویچ قرار است به عنوان دستیار برادرش روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

زلاتکو ایوانکوویچ بیش از این هم سابقه مربیگری در ایران داشته اشت و در برق شیراز فعالیت می کرد اما متاسفانه او هیچ کارنامه درخشانی را به جا نگذاشته است.

زلاتکو بعد از جدایی از  برق شیراز مدتی در تیم اسلوبودا واراژدین که زادگاه ایوانکوویچ هاست مشغول بود اما در سال های اخیر فعالیتی در عرصه مربیگری نداشته است.

به هر حال زلاتکو با کارنامه نه چندان درخشان قرار است مربی پرسپولیس شود تا در کنار دست برادرش برای این تیم افتخار آفرینی کند. 

شاید در هر مقطعی از زمان بود، پیشکسوتان و هواداران این تیم با این موضوع کنار نمی آمدند اما به واسطه موفقیت های اخیر برانکو در حال حاضر هر درخواستی از او مورد قبول مسئولان پرسپولیس قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نگاهی به سوابق مربیگری برادر برانکو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار