آمادگی بالگرد‌های اورژانس برای خدمات رسانی

مدیر امور پایگاه‌های امداد اورژانس خوزستان گفت: بالگرد‌های اورژانس از طرف بخش هوانیوز اورژانس استان، آماده خدمت رسانی به حادثه دیدگان در جاده‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد قائدی، مدیر امور پایگاه های امداد اورژانس خوزستان بیان داشت: بیشتر تمرکز طرح‌های زمستانی اورژانس استان خوزستان بر روی پوشش کاروان‌های راهیان نور و سفر‌های نوروزی است.

وی اظهار کرد: بیشتر تمرکز طرح‌های زمستانی اورژانس استان خوزستان بر روی روزهای آخر زمستان و پوشش کاروان‌های راهیان نور و سفر‌های نوروزی است.

قائدی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و برف گرفتگی و لغزندگی برخی جاده‌های شمال خوزستان گفت: امکانات ویژه‌ای از جمله آمبولانس‌های مجهز با قابلیت تردد در مناطق صعب العبور در نظر گرفته شده است.

مدیر امور پایگاه‌های امداد اورژانس خوزستان گفت: بالگردهای اورژانس از طرف بخش هوانیوز اورژانس استان، آماده‌ خدمت رسانی به حادثه دیدگان در جاده‌های خوزستان هستند.

وی بیان کرد: برای ایام انتهایی زمستان نیز بروشورهایی تهیه شده که مکان استقرار پایگاه‌های امداد جاده‌ای و توضیحات لازم را در اختیار مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور قرار می‌دهند.

قائدی افزود: دو ایستگاه سلامت در محور‌های ورودی استان، یکی در جاده‌ ایذه به اهواز و دیگری در جاده‌ اندیمشک به اهواز، از ابتدای اسفندماه خدمات رسانی به مسافران را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/م

تمرکز اورژانس خوزستان برای خدمات رسانی به کاروان‌های راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار