پژوهش در بطن همه امور جامعه است

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در آئین نمادین هفته پژوهش در ناحیه دو سنندج گفت: پژوهش در بطن همه امور جامعه است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیین نمادین هفته پژوهش با حضور معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، مدیر ناحیه دو سنندج و معاون آموزش متوسطه در دبیرستان دوره اول استعداد های درخشان شهید بهشتی برگزار شد.
 طالب محمدی معاون پژوهش و برنامه ریزی استان کردستان در این آئین  با اشاره به اینکه 25 آذر ماه در ادبیات پژوهش کشور از سال 79روز پژوهش نام گذاری شده است، گفت : هدف از این مناسبت ها فرهنگ سازی در جامعه  و یادآوری اهمیت موضوع پژوهش است. .
وی افزود: پژوهش موضوع جداگانه ای در فعالیت های زندگی ما نیست بلکه پژوهش در بطن همه امور می باشد .

محمدی بیان کرد: بهترین بستر برای فرهنگ سازی در زمینه پژوهش آموزش و پرورش است زیرا جامعه هدف آن گسترده و بخش وسیعی از افراد را در بر می گیرد.

وی با اشاره به سرعت تولید علم در جهان امروزگفت : با توجه به سرعت پژوهش های صورت گرفته نیمی از یافته های علمی از اعتبار ساقط می شود و با توجه به این شرایط ما باید از دانش آموزان و معلمان پژوهنده حمایت کنیم .

معاون پژوهشی و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان کردستان در پایان گفت :با توجه به اینکه از عمر آموزش و پرورش رسمی ما بیش از 170سال می گذرد هنوز یکی از آفت های آن تکیه بر حافظه محوری است و یکی از راههای جبران و رفع این نقیصه تکیه بر کارهای پژوهشی است.

انتهای پیام/م

پژوهش موضوع جداگانه ای در فعالیت های زندگی ما نیست

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.