نقش آموزش و پرورش در کاهش آسیب های اجتماعی برجسته است

رئیس دادگستری جیرفت گفت: پیشگیری از وقوع جرم یکی از وظایف قوه قضائیه است و آموزش و پرورش می تواند بهترین حامی دستگاه قضایی در این تکلیف باشد.

نقش آموزش و پرورش در کاهش آسیب های اجتماعی برجسته استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احمدعلی انجم روز در دیدار رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اظهار داشت: آموزش و پرورش در صدر مراکز فرهنگی کشور قرار دارد و هر میزان آموزش و پرورش و فرهنگیان خوب کار کنند و رسالت خودشان را به خوبی انجام دهند، جامعه ای خوب در تمام عرصه ها اعم از سیاست، اقتصاد، اجتماعی و فرهنگی خواهیم داشت.

این مقام قضائی استان کرمان عنوان کرد: آسیب های اجتماعی زیادی در جامعه بوجود آمده، تا جایی که بعضاً اولیاء دانش آموزان خودشان نیز دچار آسیب های اجتماعی هستند، لذا می طلبد آموزش و پرورش در عرصه پیشگیری از کاهش جرم و آسیب های اجتماعی گام های بلند بردارد.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در ادامه افزود : مشاورین و مربیان تربیتی آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان نقش اساسی ایفا می کنند و در این زمینه باید از افراد متخصص و باتجربه استفاده کرد که نتیجه مطلوب تری به دنبال خواهد داشت.

انجم روز در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان جیرفت بیان داشت: خدمت کردن در سنگر آموزش و پرورش،خدمتی الهی و مقدس است و انسان باید این نعمت خداوند را را شکرگزار باشد.

 

انتهای پیام/س

 

آموزش و پرورش در صدر مراکز فرهنگی کشور قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.